close icon
phone icon
Зворотній дзвінок

Як захистити підприємство від шахрайства. Закон про БЕБ

calendar-icon

Дата проведення:

27.05.2021

marker-icon

Місце проведення:

Онлайн

Зареєструватися

На онлайн-семінарі Ви дізнаєтесь:

• Які нові схеми шахрайства використовують недоброчесні контрагенти і партнери в період економічної кризи: заходи по їхньому виявленню і блокуванню.

• Як виявити шахраїв і вжити заходів, які захистять компанію: за якими ключовими ознаками можна розпізнати злочинний умисел.

• Як не допустити щоб Ваш бізнес був зруйнований зсередини, які правила допоможуть Вам зберегти контроль над власністю.

• Як змінюються дії недобросовісних співробітників у зв'язку з кризою: типові і нові схеми шахрайства.

• Як попереджати і виявляти зловживання персоналу: практичні кроки щодо захисту від шахрайських схем.

• Як попереджати шахрайство на етапі відбору співробітників, співбесіди і тестування.

• Як розпізнавати нещирість, брехню і дезінформацію в процесі спілкування.

• Як виявляти прогностично небезпечні риси і здатності до брехні співробітників за почерком і підписом.

• Які дії служби безпеки при підготовці та проведенні жорстких переговорів.

• Як виявляти маніпуляції, хитрощі і недобросовісні прийоми при жорстких переговорах, правильно реагувати на них, витримувати натиск і вигравати жорсткі переговори.

• Що нового чекати від новоприйнятого Закону України "Про Бюро економічної безпеки України".

Спікери семінару

Марков С. Л.

кандидат психологічних наук, експерт з питань психології безпеки, фахівець в сфері безпеки бізнесу зі стажем понад 20 років, автор низки праць з психології безпеки бізнесу.
Доповідач на вітчизняних та міжнародних конференціях і семінарах з багаторічним стажем.

Назарець Дмитро

адвокат, керуючий партнер Адвокатського об'єднання "Міжнародна адвокатська допомога". Адвокатський стаж більше 20 років.
Спеціалізується у податковому праві, судовому оскарженні протиправних дій та рішень державних органів (ДПС, органів ринкового нагляду, Державної архітектурно-будівельної інспекції України тощо).
Має великий досвід у захисті у кримінальних провадженнях щодо економічних злочинів, а також у створенні систем захисту підприємців під час перевірок та слідчих дій.
Експерт у складанні великих складних договорів у різноманітних технологічних галузях, таких як будівництво, розробка програмного забезпечення, поставки та монтажу обладнання.

Задати питання спікеру

Надсилайте Ваші конкретні питання заздалегідь, щоб спікери встигли вивчити дане питання та надали Вам зважену відповідь!

Задати питання

Детальна програма семінару

01

column-icon

Нові та типові схеми обману і шахрайства з боку зовнішніх контрагентів та партнерів.

column-icon
  • Сутність, причини та психологія шахрайства. Найбільш типові способи, методи і прийоми шахраїв. Психологічний портрет афериста.
  • Як шахраюють контрагенти, несумлінні партнери і перевіряючі. Основні види афер з боку фінансових компаній, банків і постачальників. Нові схеми шахрайства на коронавірусі.
  • Сучасні схеми, загрози та дії кіберзлочинців. Способи захисту від хакерів.
  • Основні індикатори та ознаки шахрайських намірів і дій, способи виявлення непорядних клієнтів, контрагентів-зловмисників, недоброчесних партнерів.
  • Заходи попередження шахрайства з боку контрагентів, алгоритм дій служби безпеки під час укладання угоди.
  • Методи перевірки благонадійності партнера з бізнесу.14 ознак непорядного партнера. 10 маркерів ненадійного контрагента. Додаткові критерії оцінки контрагента на благонадійність.
  • Тривожні знаки: як розпізнати, що за бізнесом полюють зловмисники. Ознаки початку рейдерської атаки.
  • Заходи застереження та запобігання шахрайству при покупках і продажах.

 

02

column-icon

Корпоративне шахрайство: попередження, виявлення шахрайства і боротьба зі зловживаннями та крадіжками персоналу.

column-icon
  • Найбільш поширені способи зловживання, шахрайства та крадіжок з боку персоналу.
  • Як шахраюють співробітники компанії: керівництво, наймані управлінці, бухгалтери і рядові працівники. Як генеральний директор може відібрати бізнес у власника. Як обманюють самі довірені співробітники. 9 схем обману службою безпеки. Аналіз прикладів з практики.
  • Організаційні умови і психологічні чинники, що сприяють шахрайству персоналу.
  • Як створити систему управління і безпеки, що запобігає і виключає можливість шахрайства, крадіжок і протиправних дій співробітників.
  • Методи запобігання, виявлення і боротьби з корпоративним шахрайством.
  • Способи усунення причин шахрайства в компанії, створення корпоративної культури і системи лояльності співробітників. Шляхи та методи підвищення благонадійності і лояльності персоналу.
  • Інформаційна безпека підприємства. Заходи щодо забезпечення інформаційної безпеки компанії.
  • Виявлення впроваджених і завербованих спеціальних агентів.
  • Сучасні технічні засоби забезпечення безпеки бізнесу. Як створити систему відеоспостереження в організації.
  • Алгоритм прийому на роботу. Заходи та дії служби безпеки при перевірці персоналу, що приймається на роботу. Перевірка доступної інформації і достовірності документів. Прогностично небезпечні і негативні характеристики кандидатів.
  • Методи перевірки: співбесіда, психологічне тестування. Основні правила проективного інтерв’ю. Стресові і екстремальні методи перевірки. Метод кейсів або проблемних ситуацій. Чек-листи: Що повинно насторожити в кандидаті.

03

column-icon

Психологічні методи виявлення брехні, обману і шахрайства та способи боротьби з ними.

column-icon
  • Як виявити брехню кандидатів при прийомі на роботу. Чек-лист: небезпечні фрази і слова. Ознаки того, що кандидат бреше.
  • Способи розпізнавання нещирості, брехні і дезінформації. Психофізіологічний, психологічний і вербальний рівні розпізнавання брехні.
  • Невербальні сигнали брехні: міміка, жести, постава, погляд, мікрорухи і інтонації, які викривають обманщика. Виявлення неузгодженостей в емоціях, словах і рухах. Аналіз мовних висловлювань.
  • Особливості та основні методи проведення бесіди-допиту під час службового розслідування.
  • Виявлення прогностично небезпечних рис і здібностей до брехні співробітників методами графології.
  • На які характеристики почерку і підпису необхідно звернути увагу співробітнику служби безпеки.
  • Способи, методи та прийоми розпізнавання брехні. Повторна перевірка інформації. Створення екстремальних та перевірочних ситуацій. Вербальні та невербальні прийоми перевірки щирості.
  • Особливості застосування поліграфа в комерційних структурах. Основні правила перевірки співробітників на детекторі брехні.

04

column-icon

Основні маніпуляції, хитрощі і недобросовісні прийоми при жорстких переговорах, способи їх виявлення, нейтралізації та протистояння їм.

column-icon
  • Функції служби безпеки при підготовці жорстких ділових переговорів. Збір інформації про фірму, керівництво і осіб, що проводять переговори.
  • Типові психологічні прийоми, техніки маніпуляцій і провокаційні методи під час жорстких переговорів.
  • Маніпуляції в ході телефонних переговорів і при спілкуванні он-лайн.
  • Як розпізнати маніпуляцію: основні ознаки і сигнали маніпуляцій опонентів.
  • Способи нейтралізації і ефективного протистояння маніпуляціям.
  • Техніки, які допомагають справлятися з прямим тиском і шантажем на переговорах. Правильна реакція на агресивні маніпуляції. Як витримати натиск і виграти жорсткі переговори.
  • Як виробити емоційну стійкість і навчитися витримці при переговорах.
  • Інструкція з роботи зі складними учасниками переговорів та токсичними людьми.
  • Як досягти успіху на жорстких ділових переговорах. Аналіз конкретних ситуацій.
  • Особливості переговорів в екстремальних ситуаціях, силові переговори зі злочинцями.

Відповіді на питання учасників, аналіз та розбір конкретних ситуацій.

05

column-icon

Огляд Закону України "Про Бюро економічної безпеки України"

column-icon
  • Порядок набрання чинності Законом, припинення повноважень податкової міліції, перехідний період.
  • Відмінності БЕБ від податкової міліції.
  • Термінологія нового Закону.
  • Повноваження БЕБ. Запити та банківська таємниця.
  • Дисциплінарна комісія БЕБ та як її використати.
  • Зміни у інших законах, спричинені прийняттям Закону «Про БЕБ»

25 років бездоганної репутації в організації семінарів - гарантія якості

УЕС - Лауреат Міжнародної нагороди «Європейська якість» Міжнародної Асамблеї ділових кіл (Оксфорд, Англія)

«Лідер галузі 2015» серед підприємств м. Києва за версією Національного бізнес-рейтингу

Вартість участі в семінарі

Вартість участі в онлайн-семінарі

2799грн

Зареєструватися

Що ви отримаєте

icon

Ексклюзивний комплект матеріалів в електронному вигляді

icon

Сертифікат про проходження семінару

line line line
icon

Захистити підприємство від шахрайства

icon
line line line line
icon

Індивідуальні консультації під час семінару

icon

Відповіді на питання

Зареєструватись на семінар

Згоден з обробкою персональних даних

Залишились питання?

Будемо раді відповісти!

phone icon

Телефонуйте:

(050) 444 85 06 (044) 528 24 12
mail icon

Пишіть на пошту:

office@ues-info.com.ua

База проведення

Наші клієнти

Нам довіряють більше ніж 3000 провідних підприємств всіх регіонів України